Poissons 當前離線
你根本就唔明
特級會員
JF8441 當前離線
進階會員
TOP
有冇試過禁menu入去 清潔顯像部? JF8441 發表於 2012-12-23 02:00
試過la,無用.. 會唔會感光鼓問題? Poissons 發表於 2012-12-23 11:27 AM
回復 Poissons 咁就唔清楚 我部CM205b 拎去整完返黎印野背面會有一條 直ge碳粉痕 清左顯像部再Print就冇 ... JF8441 發表於 2012-12-23 19:03
部機係咪1年保? 我過左一年了.. 仲用緊佢送果盒粉.. 問題唔係好嚴重,但見到都唔多舒服 ,有d 漬係度 ... Poissons 發表於 2012-12-23 08:10 PM
暴走使徒 當前離線
中級會員
呢個問題多數係(感光鼓/Drum) 花左.... 打開rear cover 用肉眼檢查下有無表面痕跡 ... 暴走使徒 發表於 2012-12-24 00:52
係一年保 (部機好難拆,所以唔係太多地方 有得/識得 整...) JF8441 發表於 2012-12-24 00:02
之前試過用眼鏡布抹後面支管.. 抹完無事,但一排後又會咁.. 開頭我都以為有跡係後面支管度.. ... Poissons 發表於 2012-12-24 09:41 AM