[操作疑難] 部laser 打印機 xerox M205b 印到有pattern 既墨積

2012-12-22 22.59.01.jpg

箭咀指住d位,我試印一張空白紙..
有無ching知咁係咩有問題?

有冇試過禁menu入去 清潔顯像部?

TOP

有冇試過禁menu入去 清潔顯像部?
JF8441 發表於 2012-12-23 02:00

試過la,無用..
會唔會感光鼓問題?

TOP

回復 3# Poissons
試過la,無用..
會唔會感光鼓問題?
Poissons 發表於 2012-12-23 11:27 AM

咁就唔清楚
我部CM205b 拎去整完返黎印野背面會有一條 直ge碳粉痕
清左顯像部再Print就冇左

btw你係咪用緊代用粉 & 部機過左保養未?

TOP

回復  Poissons

咁就唔清楚
我部CM205b 拎去整完返黎印野背面會有一條 直ge碳粉痕
清左顯像部再Print就冇 ...
JF8441 發表於 2012-12-23 19:03

部機係咪1年保? 我過左一年了..
仲用緊佢送果盒粉.. 問題唔係好嚴重,但見到都唔多舒服 ,有d 漬係度

TOP

部機係咪1年保? 我過左一年了..
仲用緊佢送果盒粉.. 問題唔係好嚴重,但見到都唔多舒服 ,有d 漬係度 ...
Poissons 發表於 2012-12-23 08:10 PM

係一年保
(部機好難拆,所以唔係太多地方 有得/識得 整...)

TOP

呢個問題多數係(感光鼓/Drum) 花左....
打開rear cover 用肉眼檢查下有無表面痕跡

TOP

呢個問題多數係(感光鼓/Drum) 花左....
打開rear cover 用肉眼檢查下有無表面痕跡 ...
暴走使徒 發表於 2012-12-24 00:52

之前試過用眼鏡布抹後面支管.. 抹完無事,但一排後又會咁..
開頭我都以為有跡係後面支管度..

TOP

係一年保
(部機好難拆,所以唔係太多地方 有得/識得 整...)
JF8441 發表於 2012-12-24 00:02


唔知原廠要搞幾耐.. 我買左年機先print左唔夠300張野..
可能因為我部機放係地下,平時易有塵,所以搞花左裏面..

TOP

回復 8# Poissons
之前試過用眼鏡布抹後面支管.. 抹完無事,但一排後又會咁..
開頭我都以為有跡係後面支管度.. ...
Poissons 發表於 2012-12-24 09:41 AM

唔知關唔關近排潮濕事呢 ?_?

TOP