CHING買果時預埋我呀果D真係睇到流曬口水
tsangwui123 發表於 2012-10-2 11:41



    我無機會去日本..存夠錢都係叫人幫手買...

TOP

雖然黑色殼常見, 但啲花紋同keycap幾襯
KennyCKL1822 發表於 2012-10-2 11:44



    其實側刻已經係毒到我...

TOP

其實側刻已經係毒到我...
samlcy1997 發表於 2012-10-2 11:45


全訂制
自己揀104/91/87, 青/黑/紅/茶, 正刻/側刻, 刻日文/英文

TOP

CHING買果時預埋我呀果D真係睇到流曬口水
tsangwui123 發表於 2012-10-2 11:41



    明明係解毒POST-0-比你地搞到我都中曬毒

TOP

正keyboard!!
小問:個盒明明印住,係L-型 enter鍵...實物卻是長方型...

TOP

真心想問個keyboard幾錢?

TOP

明明係解毒POST-0-比你地搞到我都中曬毒
tsangwui123 發表於 2012-10-2 11:52


其他師兄既開箱post
http://www.chiphell.com/thread-541442-1-1.html

TOP

明明係解毒POST-0-比你地搞到我都中曬毒
tsangwui123 發表於 2012-10-2 11:52



    毒毒毒~

TOP

全訂制
自己揀104/91/87, 青/黑/紅/茶, 正刻/側刻, 刻日文/英文
KennyCKL1822 發表於 2012-10-2 11:49



    好正啊...

TOP

其他師兄既開箱post
KennyCKL1822 發表於 2012-10-2 11:56



    唔好啦..我真係死GA啦..

TOP