.........im thinking about bl
karlathe 發表於 2012-10-12 11:41


腐女

TOP

.........im thinking about bl
karlathe 發表於 2012-10-12 11:41



    你諗太多啦

TOP

Hahahaha.....doing homework.....so boring ,got to get some leisurement

TOP

.........im thinking about bl
karlathe 發表於 2012-10-12 11:41



    bl無興趣
gl有睇頭d

TOP

bl無興趣
gl有睇頭d
samlcy1997 發表於 2012-10-12 12:21



    GL+1

TOP

但...呢區有女仔出現過咩/___\

TOP

但...呢區有女仔出現過咩/___\
bbqaaq 發表於 2012-10-12 16:09



    有

TOP

去玩TRAVIAN XD
samlcy1997 發表於 2012-10-11 17:25



    已以玩過幾次 3x HK server..

TOP

但...呢區有女仔出現過咩/___\
bbqaaq 發表於 2012-10-12 16:09



    你以為呢到係基吧咩

TOP

DONT SPAM MY POST!!
tinlong117 發表於 2012-10-11 22:35


其實師兄有乜提議?
個post既討論無晒方向 師兄帶領番個discussion好D

TOP