其實師兄有乜提議?
個post既討論無晒方向  師兄帶領番個discussion好D  ...
raisin 發表於 2012-10-12 16:40



    宜家連究竟係食飯,打機,定係咩都完全未有定論.....

TOP

你以為呢到係基吧咩
tsangwui123 發表於 2012-10-12 16:40


女仔係呢度的確係罕有生物...

TOP

已以玩過幾次 3x HK server..
炎冬 發表於 2012-10-12 16:29



   玩non-3x ser先好玩xd

TOP

其實師兄有乜提議?
個post既討論無晒方向  師兄帶領番個discussion好D  ...
raisin 發表於 2012-10-12 16:40



    讚成

TOP

但...呢區有女仔出現過咩/___\
bbqaaq 發表於 2012-10-12 16:09



    應該夠兩個ga~

TOP

玩non-3x ser先好玩xd
samlcy1997 發表於 2012-10-12 16:50



    我怕我唔記得..因為太慢..打成半年都未打完..

TOP

其實我都唔女仔

TOP

其實我都唔女仔
karlathe 發表於 2012-10-12 17:16


生理上係女仔, 厹就會狗衝~

TOP

回復 128# raisin


    衝到先講

TOP

其實我都唔女仔
karlathe 發表於 2012-10-12 17:16



    睇生份證is ok

TOP