我怕我唔記得..因為太慢..打成半年都未打完..
炎冬 發表於 2012-10-12 17:14



    就係貪佢慢xd

TOP

本帖最後由 raisin 於 2012-10-12 17:37 編輯
就係貪佢慢xd
samlcy1997 發表於 2012-10-12 17:35


我都覺得3X太快, 無時停, 好忙... 又要計時間, 又要同人夾時間...

TOP

我都覺得3X太快, 無時停, 好忙... 又要計時間, 又要同人夾時間...
raisin 發表於 2012-10-12 17:36



    1x無咁易比人打

TOP

回復 108# samlcy1997


    樓主幫你搵左人出席

TOP

回復  samlcy1997


    樓主幫你搵左人出席
kimlam666 發表於 2012-10-12 19:14


你出席?

TOP

做咩CLOSE左QAQ SOSAD

TOP

帖已改
搞唔成啦

TOP

做咩CLOSE左QAQ SOSAD
karlathe 發表於 2012-10-12 19:19



    因為比我地呢班人騎劫左個POST

TOP

星期6.............去完ODAY去地獄YEAH~

TOP

星期6.............去完ODAY去地獄YEAH~
karlathe 發表於 2012-10-12 19:37



    CU ODAY?

TOP