samlcy1997 當前離線
特級會員
我怕我唔記得..因為太慢..打成半年都未打完.. 炎冬 發表於 2012-10-12 17:14
TOP
raisin 當前離線
就係貪佢慢xd samlcy1997 發表於 2012-10-12 17:35
我都覺得3X太快, 無時停, 好忙... 又要計時間, 又要同人夾時間... raisin 發表於 2012-10-12 17:36
kimlam666 當前離線
進階會員
回復 samlcy1997 樓主幫你搵左人出席 kimlam666 發表於 2012-10-12 19:14
karlathe 當前離線
tommykwan222 當前離線
GeorgeLoB
tsangwui123 當前離線
中級會員
做咩CLOSE左QAQ SOSAD karlathe 發表於 2012-10-12 19:19
星期6.............去完ODAY去地獄YEAH~ karlathe 發表於 2012-10-12 19:37