提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

姐係點?搞唔搞?

TOP

回復 135# samlcy1997


    你呀,唔好扮啦

TOP

回復  samlcy1997


    你呀,唔好扮啦
kimlam666 發表於 2012-10-12 19:58



    做咩?

TOP

回復 140# tsangwui123


    UST

TOP

回復 145# karlathe


    想讀邊科?!
記得果陣我都去哂3大d oday,
其實去黎都係當去下海園公園玩下lol

TOP

你以為呢到係基吧咩
tsangwui123 發表於 2012-10-12 16:40



    係啊, 我真係以為呢到係bl區

TOP

星期6.............去完ODAY去地獄YEAH~
karlathe 發表於 2012-10-12 19:37



    幾時??

TOP

回復 146# bbqaaq


    ENGINE掛,有COMPUTER SCIENCE/MED LAB/RADIOGRAPHY就最好啦......
衰衰地未NURSING LOR......一係就同BIO有關,一係就同電腦有關

回復 148# tommykwan222


    聽日LOR

TOP

回復  bbqaaq


    ENGINE掛,有COMPUTER SCIENCE/MED LAB/RADIOGRAPHY就最好啦......
衰衰地未NURSING LO ...
karlathe 發表於 2012-10-12 23:49



    我都想去UST, 但係真係好遠同唔夠時間
唯有就落去魔鬼到幫襯佢啦
唉, 我都想engine 呀

TOP