karlathe 當前離線
進階會員
TOP
bbqaaq 當前離線
tommykwan222 當前離線
GeorgeLoB
回復 tommykwan222 好遠..成個鐘:/不如...上魔鬼一齊吹水? 我係咪都係聽日出去(有EXCUSE出唔通唔出 ... karlathe 發表於 2012-10-12 23:53
自爆一下小弟身世 小弟中大computer science , 前年grad 宜家全職寫iphone app中XD 其實engine/中大 既野, ... bbqaaq 發表於 2012-10-12 23:54
其實洗唔洗讀ICT?? 我見computer 都幾容易入 tommykwan222 發表於 2012-10-12 23:57
回復 bbqaaq QAQ師兄係咩LV入GA? 係咪一定要PHY? karlathe 發表於 2012-10-12 23:55
唔洗,AROUND 44335/全4就入到 我西鐵20MIN到門口:S返學好方便 karlathe 發表於 2012-10-12 23:58
乜入去讀書有分level 嫁?....lol 我唔明tim bbqaaq 發表於 2012-10-12 23:59