本帖最後由 karlathe 於 2012-10-12 23:55 編輯

回復 150# tommykwan222


    好遠..成個鐘:/不如...上魔鬼一齊吹水?
我係咪都係聽日出去(有EXCUSE出唔通唔出咩)
果陣去COUSIN GRAD好似有人車去:S

TOP

自爆一下小弟身世
小弟中大computer science , 前年grad
宜家全職寫iphone app中XD
其實engine/中大 既野, 問小弟都清楚嫁


nursing 一d都唔衰囉, 仲好好tim
fresh grad 出黎, 好pay過好多科
但厭惡左少少

TOP

回復 152# bbqaaq


    QAQ師兄係咩LV入GA?
係咪一定要PHY?

TOP

回復  tommykwan222


    好遠..成個鐘:/不如...上魔鬼一齊吹水?
我係咪都係聽日出去(有EXCUSE出唔通唔出 ...
karlathe 發表於 2012-10-12 23:53



    不過自從去過poly 就覺得冇info. day 冇咩睇
我由屋企去就成個幾鐘
但係我番完學去就半個鐘啦
不過要去補習

TOP

自爆一下小弟身世
小弟中大computer science , 前年grad
宜家全職寫iphone app中XD
其實engine/中大 既野,  ...
bbqaaq 發表於 2012-10-12 23:54



    其實洗唔洗讀ICT??
我見computer 都幾容易入

TOP

其實洗唔洗讀ICT??
我見computer 都幾容易入
tommykwan222 發表於 2012-10-12 23:57



    唔洗,AROUND 44335/全4就入到
我西鐵20MIN到門口:S返學好方便

TOP

回復  bbqaaq


    QAQ師兄係咩LV入GA?
係咪一定要PHY?
karlathe 發表於 2012-10-12 23:55



    乜入去讀書有分level 嫁?....lol 我唔明tim

TOP

唔洗,AROUND 44335/全4就入到
我西鐵20MIN到門口:S返學好方便
karlathe 發表於 2012-10-12 23:58



    問題係: 4都唔知有冇
西鐵??關咩事?

TOP

其實洗唔洗讀ICT??
我見computer 都幾容易入
tommykwan222 發表於 2012-10-12 23:57



    我想知應該唔洗
大把人讀bio都入黎(當水抱)

TOP

乜入去讀書有分level 嫁?....lol 我唔明tim
bbqaaq 發表於 2012-10-12 23:59



    我指你果時拎咩成績入=____=我語障SOR

TOP