問題係: 4都唔知有冇
西鐵??關咩事?
tommykwan222 發表於 2012-10-13 00:00



    你地dse...我唔知啦
當年我地alevel 真係收cdd/ccd左右, 算係中大最易入果d

TOP

問題係: 4都唔知有冇
西鐵??關咩事?
tommykwan222 發表於 2012-10-13 00:00



    一出街就係西鐵TSUEN WAN WEST.........
佢到左紅"HUM"有條橋直入POLY

TOP

回復 160# karlathe


    我相對地比較ok...會考有幾條a
alevel 都有b有c

但其實收生要求唔太高,我算係為興趣而讀

TOP

你地dse...我唔知啦
當年我地alevel 真係收cdd/ccd左右, 算係中大最易入果d ...
bbqaaq 發表於 2012-10-13 00:01



    CCD........554=口=真係SHIT啦........有排未到.........我E+好似4433左右
係電腦同CHEM -BIO有機會上下5/5*(即係C/B)
CORE唔得就真係死得啦

TOP

CCD........554=口=真係SHIT啦........有排未到.........我E+好似4433左右
係電腦同CHEM -BIO有機會 ...
karlathe 發表於 2012-10-13 00:04



    lol你地dse 真係好難計....我一見到你地d 5 4 3 真係完全唔識convert

TOP

lol你地dse 真係好難計....我一見到你地d 5 4 3 真係完全唔識convert
bbqaaq 發表於 2012-10-13 00:06



5**=A
5*=B
5=C
4-3=D
3-2=E
1=F?/U?

TOP

5**=A
5*=B
5=C
4-3=D
3-2=E
1=F?/U?
karlathe 發表於 2012-10-13 00:07


考評局仲係到話5*/5**都係a
真係玩死你地

TOP

回復 167# bbqaaq


    佢都係拉CURVE:0)
好彩未5**,唔得未5*LOR

TOP

HEY, THATS ENOUGH!

TOP

HEY, THATS ENOUGH!
tinlong117 發表於 2012-10-13 00:10


呢個都close咗, D人咪用黎吹水lor...
師兄係個新post繼續講啦

TOP