samlcy1997 當前離線
特級會員
適當既時候就係新年果d利是錢 raylung 發表於 2012-10-2 23:58
TOP
我都係學生 tsangwui123 發表於 2012-10-2 23:57
tsangwui123 當前離線
中級會員
扲D利是過一轉大海仲多D tsangwui123 發表於 2012-10-3 00:00
無哂就highhigh samlcy1997 發表於 2012-10-3 00:07
但係有機會換一隻FILCO返來 tsangwui123 發表於 2012-10-3 00:20
多數都gg samlcy1997 發表於 2012-10-3 00:24
機會一半一半姐 tsangwui123 發表於 2012-10-3 00:26
一半一半就唔會咁多人中招啦 記住輸贏的機會唔fair ga,你無計人為 samlcy1997 發表於 2012-10-3 00:29
raylung 當前離線