CCD........554=口=真係SHIT啦........有排未到.........我E+好似4433左右
係電腦同CHEM -BIO有機會 ...
karlathe 發表於 2012-10-13 00:04



    自問我都未有咁高

TOP

回復 169# tinlong117


    係囉, 咪咁孤寒啦

TOP

大家唔好咁灰

老實講, 我computer science 果邊, 其實10個有4個都唔係alevel上黎
asso/ive/high dip 既朋友, 其實係我地個系佔超多

真係成績唔夠理想, 唔洗失望既
要上大學既, 路都有好多條, 俾d心機啦

TOP

回復 170# raisin


    下個POST都會變吹水,因為冇多人GROUP CHAT
不如我開個RC做吹水用啦
我有SKYPE=D

TOP

回復 172# bbqaaq
你咁中2吹水咪去水區吹lo, 做咩係度?

TOP

回復  raisin


    下個POST都會變吹水,因為冇多人GROUP CHAT
不如我開個RC做吹水用啦
我有SKYPE=D ...
karlathe 發表於 2012-10-13 00:16



    嗯, 好啦
再借post吹水樓主唔開心啦....

TOP

講真上EPC都係想開心下姐........吹下水有咩所謂WOR....樓主會5會太認真.....
你唔會覺得睇到CHING們 D搞笑COMMENT會開心D咩.......
況且傾野一定係咁多"NOISE",未必句句都係同TOPIC有關......你中文ORAL有時講都會離題啦
WHY SO SERIOUS?RELEX MAN
MAYBE YOU'RE STRESSED AND DEPRESSED,BUT DONT DEPRIVE OTHERS' RIGHTS.

TOP