chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
進階會員
原帖由 Qookei 於 2009-6-20 00:23 發表 好明顯揀得X2000/V2110都係like佢簡潔
TOP
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
特級會員
原帖由 chiushing01 於 2009-6-20 00:28 發表 A10我都滿足
DSC09333_調整大小.JPG (84.89 KB)
下載次數:97
2009-6-20 00:35
DSC09334_調整大小.JPG (64.65 KB)
下載次數:102
原帖由 Qookei 於 2009-6-20 00:35 發表 我隻係A10改,
原帖由 chiushing01 於 2009-6-20 00:40 發表 你都好癲下, 改果時一定好辛苦............最後完成好有滿足感, 到厭左想賣又會後悔攪到咁, 唔攪應該會賣高價
Whitepig 當前離線
Banned
電腦初心者 當前離線
原帖由 電腦初心者 於 2009-6-20 00:48 發表 好簡潔咩= ='' 我覺得係間隔比較好~~~
原帖由 Whitepig 於 2009-6-20 00:54 發表 即日訂即日有貨 so good??