原帖由 Qookei 於 2009-6-20 00:23 發表

好明顯揀得X2000/V2110都係like佢簡潔

A10我都滿足

TOP

原帖由 chiushing01 於 2009-6-20 00:28 發表

A10我都滿足

我隻係A10改,

DSC09333_調整大小.JPG (84.89 KB)

DSC09333_調整大小.JPG

DSC09334_調整大小.JPG (64.65 KB)

DSC09334_調整大小.JPG

TOP

原帖由 Qookei 於 2009-6-20 00:35 發表

我隻係A10改,

你都好癲下, 改果時一定好辛苦............最後完成好有滿足感, 到厭左想賣又會後悔攪到咁, 唔攪應該會賣高價

TOP

原帖由 chiushing01 於 2009-6-20 00:40 發表

你都好癲下, 改果時一定好辛苦............最後完成好有滿足感, 到厭左想賣又會後悔攪到咁, 唔攪應該會賣高價

改好少野唧...加左個Hdd cage,temp fan controller同對轆
可以還原既

TOP

我成日都後悔

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 電腦初心者 於 2009-6-20 00:48 發表

好簡潔咩= ='' 我覺得係間隔比較好~~~

呢D野係好見仁見智既, 又唔可以咁否定人既說話

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Whitepig 於 2009-6-20 00:54 發表
即日訂即日有貨 so good??

但明天假期係唔會有貨

TOP