回復  porkchopron


    其實我都係由佢度囉左少少零感,搞左成日鍾意整好,各ching比少少時間我出返個po ...
cyrilhl 發表於 2011-5-29 23:13



    就係唔鍾意煲完色之後唔平均同埋有少少反光, 好似藍藥水乾咗咁

TOP

回復  porkchopron


    其實我都係由佢度囉左少少零感,搞左成日鍾意整好,各ching比少少時間我出返個po ...
cyrilhl 發表於 2011-5-29 23:13


小心點呀Ching, 下次用番長小小的 Spoon 啦

TOP

ching好好心機

TOP

回復 10# kit222


    我唔識刻字 或者 貼水貼 @_@  ,只係就咁放左d keycap 入去算 哈哈。 下次有機會搵二色成型既key cap 染d字會出d

TOP

回復 11# porkchopron


    係啊 真係有d美中不足,下次可能要用濃d既黑色染,黃色反而冇乜問題,算好平均

TOP

回復 12# Impure


    多謝關心,下次落日本城睇下有冇d長"更" :>

TOP

回復 13# hihihellohihi


    thanks,玩鍵盤真係一個過程。我仲有隻HHKB返緊黎,到時就會知係揀靜電,mx 白軸 定 model m 做我主力鍵盤

TOP

本帖最後由 UK-BBOY 於 2011-5-30 00:41 編輯

正~多謝師兄分享
睇梨唔係咁易煲得靚~

TOP

我比較想知點解染唔到d字

TOP

多謝師兄教我哋染keycap. 我覺得好似教煮餸節目

TOP