請問ching, Kinuz都XAI手感差唔差符多?
小弟用緊XAI, 手感好好, 但想平平買隻公司用 ...
Snake49 發表於 2011-7-19 00:15 
手感不同的~ Xai 比較肥大﹐Kinzu 比較細
感覺會輕身同細隻~
Xai 正常應該成隻手板會擺晒上去
Kinzu 手指同 Mouse 中間會有小許虛位
唔係話 Kinzu 手感差~ 但係如果你覺得 Xai 好用的話
建議揀番 Xai﹐因為兩隻手感有點唔同的 
如果唔係﹐你可以出去試下 Kinzu 睇下岩唔岩自己
因為我 Xai 同 Kinzu 都覺得舒服﹐兩隻都會 Recommend
但手感因人而已~ 我只可以講出我自己個人的感覺  |