個人認為KINZU真係幾好揸, 又唔算大隻
hihihellohihi 發表於 2011-7-18 10:25


對於我呢d 手細的人的確幾好拎
但我亦都見過好多人話細得濟

TOP

Ching快d出埋Imperator 4G既test啦 真係好想知新mouse有幾正
其實宜家我用Kinzu都係覺得好好用, 但係有 ...
CZDice 發表於 2011-7-18 11:06


呵呵~ 一定會 Test ge~ 遲一點先
要用多一段小時間先~

TOP

集集都咁詳細

但我有個問題,換左3隻腳有咩分別? (可以換滑啲/阻力高啲)? ...
KT9507 發表於 2011-7-18 12:48


如果用硬 Pad 的話﹐d Mouse 腳會好快磨殘
日子耐左﹐個感覺會無那麼順
同常 d 人換腳貼係為左保持統一的順滑感覺

TOP

回復 10# Impure


    快D出個IMPERATOR 4G 既 REVIEW LA

TOP

回復  Impure


    快D出個IMPERATOR 4G 既 REVIEW LA
siufaiping 發表於 2011-7-18 14:15


呵呵~ 就離會出 ga la~ 不過可以講一講就係隻野唔錯

TOP

哈哈正!
雖然試完你隻Kinzu後都係選左Xai -_-

TOP

請問ching, Kinuz都XAI手感差唔差符多?
小弟用緊XAI, 手感好好, 但想平平買隻公司用

TOP

請問ching, Kinuz都XAI手感差唔差符多?
小弟用緊XAI, 手感好好, 但想平平買隻公司用 ...
Snake49 發表於 2011-7-19 00:15


手感不同的~ Xai 比較肥大﹐Kinzu 比較細
感覺會輕身同細隻~
Xai 正常應該成隻手板會擺晒上去
Kinzu 手指同 Mouse 中間會有小許虛位
唔係話 Kinzu 手感差~ 但係如果你覺得 Xai 好用的話
建議揀番 Xai﹐因為兩隻手感有點唔同的
如果唔係﹐你可以出去試下 Kinzu 睇下岩唔岩自己
因為我 Xai 同 Kinzu 都覺得舒服﹐兩隻都會 Recommend
但手感因人而已~ 我只可以講出我自己個人的感覺

TOP

呢隻真係幾岩女仔用,我都買左隻比我個女用

TOP

請問邊度可以試到Kinzu?

btw, 無側鍵嘅可以用啲gesture add-on,
幾方便.

TOP