提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唉, 所以咪心大心細...
想知道CM Storm同Filco (用同一set鍵帽) 手感會唔會好大分別... 如果分別唔大, 應 ...
raisin 發表於 2012-9-4 16:06


師兄咁PRO都要[求助]
不過又係既, 一個FILCO=差不多兩個CM

洗自己錢就

TOP

師兄咁PRO都要[求助]
不過又係既, 一個FILCO=差不多兩個CM

洗自己錢就 ...
syar 發表於 2012-9-4 16:33


我吹水就得, 邊度pro
好多野都係睇大家既post學番黎

TOP

回復 6# samlcy1997


    認同

TOP

回復 12# syar


    但你買2個CM返屋企唔會有一個FLICO的感覺架WO....................................

TOP

我買果時試左呢2隻既荼, 覺得手感差唔多, 最後梗係買平d架啦

TOP

我吹水就得, 邊度pro
好多野都係睇大家既post學番黎
raisin 發表於 2012-9-4 16:43


咁師兄又真係好吹得下喎 (講下笑JE)
認真, 小弟上次睇完師兄解答小弟關於RF既問題
跟手敗隻番來試下, 雖然只係玩左幾粒鐘, 但都可以証實師兄所言甚是喎
如果只係睇POST都有咁既成績, 師兄既理解同埋表逹能力都好厲害

ANYWAY, 師兄絶對$$$都唔係問題
小弟都認同samlcy同epcbboy買隻FILCO算啦

TOP

回復  syar


    但你買2個CM返屋企唔會有一個FLICO的感覺架WO.................................... ...
epcbbboy 發表於 2012-9-4 17:03



小弟其實唔識架
只係撘下咀吹兩句

TOP

咁師兄又真係好吹得下喎 (講下笑JE)
認真, 小弟上次睇完師兄解答小弟關於RF ...
syar 發表於 2012-9-4 17:07


咁係因為親身玩過RF 另外我都有用紅/茶/青, 但全部都係細隻+無鋼板的
不過無論係黑軸, 大size cherry 鍵盤或者係 "有鋼板既cherry鍵盤" 我都未買過, 所以買之前都係要求助一下

TOP

回復 19# raisin


    點解唔去試下呢 , 自己試最實際 . 心豬刀上面有flico 玩 :-P

TOP