回復 1# tinlong117

其實之前(2010年10月) 係3幾隻 HK 鍵界傻佬,私人去DINNER帶D KEYBOARD玩, 當然係 HK 鍵界 前輩級, 當時本魔鬼都係去學野, 果次之後, 鍵界 前輩們都好想 搞KEYBAORD 版PARTY, 但好多時夾不到時間.又冇地方, 不了了之...................可惜, 因為以前 HK鍵界前輩們 對KEYBOARD有熱誠, 有大智識, 本魔鬼都只係皮毛,

如果. 能請返佢地出山, 本魔鬼必定出力搞


   


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 2988&highlight=

TOP

sir 你都叫皮毛,咁我地呢d咩毛....

TOP

回復  tinlong117

其實之前(2010年10月) 係3幾隻 HK 鍵界傻佬,私人去DINNER帶D KEYBOARD玩, 當然係 ...
sv_sti 發表於 2012-10-11 01:45



    真係多得你帶班新力軍嚟呢個埸, 大師們唔潛都唔得啦

TOP

不如搞個打字大賽,唔夠人打時即刻响褲頭拔隻私火keyboard出黎型一型
kkepic 發表於 2012-10-11 00:03



    咁我輸硬xd

TOP

回復  tinlong117

其實之前(2010年10月) 係3幾隻 HK 鍵界傻佬,私人去DINNER帶D KEYBOARD玩, 當然係 ...
sv_sti 發表於 2012-10-11 01:45


你地果個 "6刻" 鍵帽都唔錯 XD
所有數字鍵變晒6

TOP

sir 你都叫皮毛,咁我地呢d咩毛....
sanmau 發表於 2012-10-11 01:53

我地連塵都不如

TOP

回復 16# 飛起潛水員


    點止塵  表面果層空氣都不如  

TOP

諗起成斑人都帶個發光kb去網吧踩場,個場面應該好正

TOP

諗起成斑人都帶個發光kb去網吧踩場,個場面應該好正
bpcsa041c29z 發表於 2012-10-11 15:29



    小弟隻野無光t.t

TOP

用電筒照住先

TOP