本帖最後由 炎冬 於 2013-1-8 16:41 編輯
Brother 會自動清洗墨頭的,唔會咁易塞,但很耗墨,我建議用特大墨盒(突出來不用關蓋果隻),原廠墨盒建議 ...
rabi 發表於 2012-12-26 21:10 
我以前一有部..(現在都仲用緊), 就是唔知佢會自己洗墨...用了10個月左右成支color比佢清左~~果時都只是..print過2-3張colour試機, 之後就買代用墨盒連墨自己加墨...同唔用時便關電源大制, 不過過多1年到就因為印量太少.搞到黃色塞左..現在只是印黑白only...彩色會沒左隻黃色..同拿過一次去整..因為個廢墨盒滿過一次自己唔識拆..有保當然拿去代理搞..不過好鬼死重部機...DCP-540CN |