我上年都轉左你講果部,經常想印野果陣windows 就話部機offline ,插線同wifi 都一樣,幾部電腦都一樣, ...
faat 發表於 2013-5-6 23:21



    剛剛用了唔夠1星期, 裝好試機果陣沒問題, 裝了個easy printer manager仲有scan to pc 功能, 不過只可以登記一部PC.  我都是用wifi駁only

如果未過保.有1年上門維修.

TOP

本帖最後由 炎冬 於 2013-5-7 09:18 編輯
我仲用緊5年前的HP LASERJET 1010,但開始捲唔到紙,但已返本
goldfish 發表於 2013-5-6 23:57



    用左5年.捲紙個橡膠麓, 乜都老化啦. 最怕是壞底板, 因為公司以前有部M1522NF, 用左唔夠一年壞左fax果part, 換左板之後, total唔夠2年又是壞fax, 不過已經過左保便沒再整同..換了機.....

TOP

有無brother用過或用緊, 希望提供吓意見, 因為想買部有print, scan & copy功能的黑白 laser printer, thank ...
kuching 發表於 2013-4-30 22:58


How about Brother MFC-7860DW? 我兩部都有.
MFC-7860DW > HP m1212nf
Brother 質量好 D and 代用 toner 平D

TOP

回復 13# Kitto


  BORTHER ...外形大部d.....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我剛剛都換了Printer, 不過用了***隻SCX-3405W, 好處是有Wifi, 同USB $(((
炎冬 發表於 2013-5-6 18:05


我都要買一部size最細既wifi scanner/copier/laser printer
見呢部平平地唔知ok唔ok
有無其他suggestion?
明天就要買了
thanks

TOP

我都要買一部size最細既wifi scanner/copier/laser printer
見呢部平平地唔知ok唔ok
有無其他suggestion? ...
moliuguy 發表於 2013-5-15 17:38



    唔好慳果幾舊
HP Canon 賣緊二千幾既野你信三星千幾蚊可以俾到一樣既野你??
要平不如brother 噴墨算啦, 用代用墨唔貴得幾多, 不過係慢之嘛

TOP

本帖最後由 moliuguy 於 2013-5-15 23:26 編輯
唔好慳果幾舊
HP Canon 賣緊二千幾既野你信三星千幾蚊可以俾到一樣既野你??
要平不如brothe ...
ininin 發表於 2013-5-15 18:28


for work, 唔會買inkjet
況且check過hp無合我要求又o岩budget既野 (wifi, b/w laser, scan/print/copy, <$2000)
似乎只有***

請問ssp邊間買printer平d? 因明天要去買, 但唔太多時間格價  thx

TOP

我都要買一部size最細既wifi scanner/copier/laser printer
見呢部平平地唔知ok唔ok
有無其他suggestion? ...
moliuguy 發表於 2013-5-15 17:38



    用了2個星期左右, 暫時都okay, 因為我是會copy多過print野...佢D software都okay既, 我覺得偏向SOHO/SMALL OFFICE用, 因為可以獨立裝 Printer or Scanner driver, 另外佢個Easy Printer Manager都幾好用, 同佢有web UI比你做config, 不過入wifi key要用PC 經USB 做config, 因為佢個面版實在太楊春了

買可以在高登上層, 有2間有得賣..

TOP