PC360堅正
而家用緊超舒服
1700$

TOP

但係pc360係唔係做唔到定位??

TOP

但係pc360係唔係做唔到定位??
weihang980 發表於 27-10-2013 21:12


基本上2.1都有好好定位功能, 但實際上有幾大分別我就唔知... 唔知有無人比較過?

TOP

回復 8# grxgr


    師兄..你又SELL 你玩果隻牛牛...
之前睇過價..係唔係千4蚊?

TOP

回復 14# benng1hk

咩牛牛,你QUOTE錯人???

TOP

回復  benng1hk

咩牛牛,你QUOTE錯人???
grxgr 發表於 28-10-2013 12:21


大耳牛?

TOP

回復 15# grxgr


    你睇返你原文D REPLY(你當佢USB MOUSE)
係CREATIVE 網唔係SHOW 千4蚊果隻?
另外..依D大隻HEADSET 我都會叫牛牛(樓上師兄答對了)

TOP

回復  grxgr


    你睇返你原文D REPLY(你當佢USB MOUSE)
係CREATIVE 網唔係SHOW 千4蚊果隻?
另 ...
benng1hk 發表於 2013-10-28 12:56

係喎~覆過你XD
原來呢D叫牛牛~叫兔耳我會識,牛角真係一時諗唔到wwwwwww
呢款係千8至二千左右街價既
唔係tatic 3d個款,呢隻帶有usb sound card~可無線
不過我發現戴耐左會唔多舒服,會有夾耳感覺

TOP

回復 18# grxgr


        喔...
之前你都講過帶得耐會夾到痛...

不過..我想買4XX 果隻藍牙耳機..
唔知好唔好用

另外..樓主要咁多機支援到..你講果隻..PS3 XBOX ..都食到?

TOP

我有少少想放siberia v2 frost blue lol

TOP