tatgor 當前離線
進階會員
俾我一定俾多D買隻gladius 暫時係我見過最試正既 mouse 手型 重量 徵動 sensor 你而家心入面一定好開心 2百 ... kiuyou01 發表於 2015-5-22 17:31
TOP
EVIS 當前離線
Banned
kitchan 當前離線
中級會員
kiuyou01 當前離線
俾多DD 又DD我會想換埋keyboard架嘛...... tatgor 發表於 2015-5-22 23:22
冇上一頁已經唔想用啦... EVIS 發表於 2015-5-23 02:18
你留番同自己講呢D說話, 我唔認為俾多2百蚊可以買多個mechanic keyboard kiuyou01 發表於 2015-5-23 14:33
SC68690 當前離線
個software好唔好用?? SC68690 發表於 2015-5-25 18:57
Advanced Ivan 當前離線
特級會員
我習慣backspace.... tatgor 發表於 2015-5-24 01:03
koli 當前離線
咩叫朋友