我出門口一定熄制.咩牌子都係咁話.

TOP

安全就安全, 但部機差通頂係易D會死
我部samsung S5玩左一年多就死咁死

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2015-6-3 10:53 編輯
安全就安全, 但部機差通頂係易D會死
我部samsung S5玩左一年多就死咁死
lkaichun 發表於 2015-6-3 07:52


我大人部S4已經3年, 仍然一切正常 (零下10C都試過, 但完全冇跌過)
ps. 跌機係最傷

TOP