砌得就砌 當前離線
進階會員
TOP
skywavez 當前離線
jackalluk 當前離線
中級會員
hkepcAndy 當前離線
Banned
kelvinka 當前離線
逃佬,search yzxstudio红表 dcc2000 發表於 2015-11-17 01:54
Miipp 當前在線
特級會員
ban_account 當前離線
膠行主席
dcc2000 當前離線
更係有班人話逃堡/癲貓貨唔掂啦, 否則重邊有人會買貴成個開的港貨, 比代理及鋪頭業主賺(租) ... Miipp 發表於 2015-11-17 11:07
G3 都唔支援QC 2.0, 你用返原裝個火牛都唔會慢得去邊 hkepcAndy 發表於 2015-11-17 10:44