提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

D制SOFT左
會唔會冇咁好打

TOP

原帖由 kevinho2006 於 2009-2-16 11:33 發表
D制SOFT左
會唔會冇咁好打

8115 本來都好soft
不過一定好靜... 睇你岩唔岩手感啦

TOP

今日的主角, 我都入手了
聽賣家講, 這KEYBOARD, 已經送左不少去香港

8175.jpg (137.41 KB)

8175.jpg

TOP

尋日送部新既Dell都仲係8115喎

TOP

原帖由 PHIL 於 2009-2-20 21:21 發表
今日的主角, 我都入手了
聽賣家講, 這KEYBOARD, 已經送左不少去香港


我都入左手
keyboard 9x 運費 2x only (rmb)

TOP

在哪裡有得買  期待中

TOP

如果有人肯搞團購請預我一份also

TOP

個KEYBOARD 今日收到的,
因為公司都係用DELL KEYBOARD , 回到家用番自己果隻有好大落差感.
終於忍唔住, 買左隻DELL SK-8175
真係唔錯

TOP

原帖由 woresu 於 2009-2-20 23:22 發表


我都入左手
keyboard 9x 運費 2x only (rmb)


兩件都只係收15蚊快遞費

TOP