Faizu 當前離線
中級會員
原帖由 nightz 於 2009-4-4 02:33 發表 隻火牛應該風扇向下加wo...甘樣好
TOP
Glide 當前離線
Senior Member
特級會員
原帖由 cyrux 於 2009-4-5 00:54 發表 近期都睇中左呢隻, 不過頂住 cpu 個散熱真係有 d 難攪
s108186 當前離線
Banned
parkie 當前離線
長老會員
原帖由 parkie 於 2009-4-5 12:23 發表 對呢個case好有興趣 請問火牛位同CPU距離有幾多 是否要用1U hs
Gyula_Kadar 當前離線
匈牙利侯爵
原帖由 kanduki 於 2009-4-4 02:40 發表 真係買左 自己以前就係怕火牛壓頂所以買左Antec隻短箱(果隻問題係只可以用短牛短ROM ) 而家都考慮緊出埋呢隻定係有挽手的SG04-H 若果真係有82mm高 ...
原帖由 parkie 於 2009-4-5 12:49 發表 明白哂 唔該先.另外有手挽的貴多少呢
choi2k 當前離線