原帖由 nightz 於 2009-4-4 02:33 發表
隻火牛應該風扇向下加wo...甘樣好


你都幾反智ar

TOP

原帖由 cyrux 於 2009-4-5 00:54 發表
近期都睇中左呢隻, 不過頂住 cpu 個散熱真係有 d 難攪


焗住要換HSF

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

對呢個case好有興趣 請問火牛位同CPU距離有幾多 是否要用1U hs

TOP

原帖由 parkie 於 2009-4-5 12:23 發表
對呢個case好有興趣 請問火牛位同CPU距離有幾多 是否要用1U hs


hsf唔高過82mm就ok, e.g. NT06 / NT06-E


小弟用E8400 + Thermalright AXP-140

TOP

回覆 25# 的帖子

明白哂 唔該先.另外有手挽的貴多少呢

TOP

原帖由 kanduki 於 2009-4-4 02:40 發表
真係買左
自己以前就係怕火牛壓頂所以買左Antec隻短箱(果隻問題係只可以用短牛短ROM )
而家都考慮緊出埋呢隻定係有挽手的SG04-H

若果真係有82mm高 ...

01.jpg

TOP

原帖由 parkie 於 2009-4-5 12:49 發表
明白哂 唔該先.另外有手挽的貴多少呢


有手挽的係SG04, 入面唔係全鋁的, 貴$2xx, 而且機身比SG03深3cm左右

TOP

回覆 27# 的帖子

fit 晒個位

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP