我而家有四條 128MB SDRAM, 一塊 mini-pci modem
一隻 ibm thinkpad o既 internal cdrom
一隻 ibm notebook 牛
一隻 sony notebook 牛
同一粒 sony 舊 z505 大電
諗住有得收就收咋

TOP

牛就可能有人要, 另外個d冇乜人用喇掛

TOP

原帖由 9730 於 2009-8-5 14:58 發表
牛就可能有人要, 另外個d冇乜人用喇掛


所以諗住收o左佢算數囉...

TOP

新高登 lor
but very low $$$$$   ka
in HKEPC sell la

TOP

都係網上賣最好

TOP

IBM 牛原裝嗎?

TOP

新高登 d野有時真係貴到你唔信ka

TOP