請問邊度可以試到Kinzu?

btw, 無側鍵嘅可以用啲gesture add-on,
幾方便.
leonhh 發表於 2011-7-19 03:53


我擺左呢隻係魔鬼間鋪入面 ga la

TOP

隻mouse... 比我四個月玩殘左個左鍵

TOP

last pad 係咪heaton 呀

TOP

last pad 係咪heaton 呀
teddy8648 發表於 2011-7-19 16:19


醒目~ :good 估對了~
那是 Qpad Heaton XL, 亦係比較少有的一塊 Mousepad
亦都係膠 Pad 之中暫時我找到最大的一塊, 非常岩我用

TOP

獲益良多, 多謝師兄

TOP

獲益良多, 多謝師兄
Gaea 發表於 2011-7-21 13:58


也謝謝你睇小弟的文章

TOP

razer  型d

TOP

P1020258.JPG

我由黑KINZU, 轉到RED PRO
我只能夠講,
微動手感, 好好多,
而光身漆亦都比之前的黑KINZU 好,
唔會咁易有個印係到.

所以, 中價的MOUSE, KINZU RED PRO 真係唔錯!

TOP

Kinzu 賣 $2xx真係好抵~
毒到我

TOP