karlathe 當前離線
進階會員
WA乜你講到魔鬼睇美色咁重既,(雖然應該係事實), arkam 發表於 2012-10-1 20:10
TOP
時間就像乳X(海綿?)一樣,擠一擠總是有的 wonghoyat 發表於 2012-10-1 20:09
arkam 當前離線
中級會員
邊有男人(男性?雄性生物?)唔好色? wonghoyat 發表於 2012-10-1 20:11
wonghoyat 當前離線
Alex
BB仔囉 arkam 發表於 2012-10-1 20:14
BB仔其實我懷疑係最好色果D.......... wonghoyat 發表於 2012-10-1 20:14
回復 wonghoyat 一定係..........我家中表弟要靚女,樣衰D都喊 karlathe 發表於 2012-10-1 20:15
BB仔永遠係最好色的一群.............................(真係幸福) wonghoyat 發表於 2012-10-1 20:17
ckw1 當前離線