好想搵張有頭枕...可惜hm 無一張有頭枕

TOP

好奇十二年全保係會保D 咩?
如果坐得耐壞左 又話你人為整壞 唔受保
blackso 發表於 2013-6-25 13:45



d "大牌子"唔會做d咁cheap 既野

TOP

好正。依個價錢唔係個個會買

TOP

好正流晒口水,可惜我只可買大陸椅

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 25# toylet

都唔夾口型~~好流囉

TOP

ezio mon
Herman Miller Chair

師兄真係識享受
sasuke 發表於 2013-6-25 12:00



係Eizo~~唔係Ezio

TOP

坐緊aeron又想換呢張嘅ching真係要諗一諗
呢張個透氣性大減, 除非你成日開冷氣

TOP

師兄下一步應該整張人體工學檯

TOP

回復 29# thegatekeepers

我張檯都係用黎放埋D垃雜野~~所以我冇咁高要求~~夠位擺野就得

TOP