我玩d3一晩換一次黑電..,

想買條軟身micro usb布線, 行晒成個黃金都無得賣

(Sent from HKEPC iPhone app) ...
PSP 發表於 2013-8-25 16:35



    試吓買條伸縮線,然後自己拆掉中間的轉軸
撕開中間招紙,有粒螺絲仔,擰開就可拆咗個轉軸,然後就係一條一米長軟線

TOP

較低D refresh rate應該可以用耐少少
同埋黑電差得500次好似唔係幾岩g700s用
我係4粒4粒白電eneloop放枱面

TOP

試吓買條伸縮線,然後自己拆掉中間的轉軸
撕開中間招紙,有粒螺絲仔,擰開就可拆咗個轉軸,然後就係 ...
BenKewell 發表於 2013-8-27 01:05
掂!!! 黃金啲布線勁硬


(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

較低D refresh rate應該可以用耐少少
同埋黑電差得500次好似唔係幾岩g700s用
我係4粒4粒白電eneloop放 ...
akitohk 發表於 2013-8-27 01:58



    現在當佢手機電 要晚晚充電 個心好好多


打bf3 4小時

平時用 2 3日

TOP

G700s/M950 我都有
我通常打機時 甩線,唔打機一段用時就長插
好耐無換過電

TOP

原來省電mode真的省電

充電10小時後用了4天 實際30小時上epc 2.5小時打機 設定回應1000

現在還有1點綠色

TOP