回復  cablecat
creative都係定位打機,唔錯的 Z ZX,我都用過 不過留意 Z Output只係5.1 Channels ...
大和雅也 發表於 2013-10-23 14:11


最終買左Z,較果好好。2.1都夠做。

TOP

回復 21# cablecat
唔差既,但問題有張聲卡,都要有個好耳機

TOP

回復  cablecat
唔差既,但問題有張聲卡,都要有個好耳機
大和雅也 發表於 2013-10-24 01:51

小弟早前買左個SONY BTX500, D聲都唔錯

TOP

回復 23# cablecat
嗯 岩自己用就好.
不過聲音呢D野,耳聽為實 滿足就好.

TOP