上年拉我屋企老虎去friend度試keyboard...
紅軸 : "咁松嘅?"
青軸 : "哇卡 ...
monsterz 發表於 2013-10-23 13:15 
其實茶軸係"最易入口"既keyboard, 因為由薄膜->機械軸黎講, 個手感改變最少
當然啦, 你地又會話"冇特別, 換機械軸黎托啊?"
紅軸真係好蝦人用, 我第一隻shine2 紅軸, 用左好耐都覺得手感好唔得, 係慢慢先覺得又幾特別幾舒服
但宜家換左做f-104紅軸, 反而又覺得紅軸幾好用幾爽
青軸既話, 永遠都係機械軸既表表者, 因為唔識機械軸既, 一click 過青軸就會記得佢高頻既click click聲 |