回復 16# 大和雅也
我諗師兄你搞亂左紅軸同茶軸

TOP

回復  raisin
嘿,又唔係師兄,紅軸手感的確係類似薄膜,呢點係事實..
大和雅也 發表於 2013-10-23 10:14



    照你咁講, 茶軸情何以堪

TOP

回復  raisin
就算你放一大堆數據出泥,人只係睇手感作準,再者紅軸係好容易觸發,我諗大部份Game隻手係好有機會長期係個鍵盤上面,所以禁錯既機會好大.
而且我諗玩得深入既人,係唔會買鋼板紅軸,最好既紅軸永遠係cherry自家既產品.
大和雅也 發表於 2013-10-23 12:18



    反對 我最愛把鋼板紅軸平衡桿CM Storm rapid

TOP

回復  raisin
不如我同師兄做個路人測試,睇下紅軸多唔多人買,我諗9成未玩過機械鍵盤既人會答你,嘩咁似薄膜 ...
大和雅也 發表於 2013-10-23 12:27


    上年拉我屋企老虎去friend度試keyboard...

    紅軸 : "咁松嘅?"

    青軸 : "哇卡卡聲喎好得意!"

    黑軸: "好難禁" 跟住推開

    茶軸: "同公司keyboard差唔多"

    白軸: "好怪, 打字唔舒服"

    灰軸: skipped

TOP

回復 24# monsterz
咁多keyboard?

TOP

冇蓋咪好易入污穢?

TOP

冇蓋咪好易入污穢?
kenny^^ 發表於 23-10-2013 14:47


污穢點都走到入去, 無蓋可能會多少少, 但鍵與鍵之間有空間的
不過無蓋易清理D~

TOP

上年拉我屋企老虎去friend度試keyboard...

    紅軸 : "咁松嘅?"

    青軸 : "哇卡 ...
monsterz 發表於 2013-10-23 13:15



    其實茶軸係"最易入口"既keyboard, 因為由薄膜->機械軸黎講, 個手感改變最少
當然啦, 你地又會話"冇特別, 換機械軸黎托啊?"

紅軸真係好蝦人用, 我第一隻shine2 紅軸, 用左好耐都覺得手感好唔得, 係慢慢先覺得又幾特別幾舒服
但宜家換左做f-104紅軸, 反而又覺得紅軸幾好用幾爽

青軸既話, 永遠都係機械軸既表表者, 因為唔識機械軸既, 一click 過青軸就會記得佢高頻既click click聲

TOP

回復  大和雅也
我諗師兄你搞亂左紅軸同茶軸
jonathanyu 發表於 2013-10-23 12:56



    我同意, 紅軸絕對唔似簿膜
你話茶軸似, 我都覺得情有可願, 紅軸既話, 我俾d 同事玩過, 佢地冇人話似
反而茶軸佢地話最似

TOP

回復 5# bbqaaq


    :o  2年 ..
我仲打算買一隻可以用10年8年 ..
咩機械鍵盤唔系以耐用為賣點咩=  =
換KC黨除外 = =

TOP