回覆 20# bbqaaq


   我都知一分錢一分貨,對於我呢D 720P同1080P都分唔到O既人,有發光已經OK
即係 係思域車頭貼法拉利隻馬上去比我已經OK

TOP

呢個價錢我驚佢好快壞

TOP

拎黎笑下,玩下都抵 :)
一餐飯價錢

TOP

回覆  bbqaaq


   我都知一分錢一分貨,對於我呢D 720P同1080P都分唔到O既人,有發光已經OK
即係 係 ...
hkjake 發表於 2014-7-17 14:06



  發光好有用,熄晒燈果陣唔使特登又開燈打字,而且呢隻可以較光暗同無光

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

認同...!!
如果係WIFI 無線就最好的了...!!
Ricky_ston 發表於 2014-7-17 19:55



    未聽過KB可連wifi

TOP

果牌子名好笑, 優想, "休想"
speed 發表於 2014-7-16 16:36



    睇埋左下角仲正, "原裝正品" "休想"
方向鍵亮度有三級?

mouse dpi 係 1000/1600/600 唔知係點轉㗎呢? 600>1600>1000>600...?
最頂癮梗係: 全角度七彩慢閃呼吸燈

支持開箱

TOP

睇埋左下角仲正, "原裝正品" "休想"  
方向鍵亮度有三級?

mouse dpi 係 1000/1600/600 唔知 ...
CMZ 發表於 2014-7-19 17:02


Fn+方向建,可控三級光暗用左幾日,真心唔錯

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP