can you send me the details? many thanks
lamtsai 發表於 2014-8-13 14:06


要乜資料???

TOP

要乜資料???
nisden 發表於 2014-8-13 22:44


SHOP NAME AND ADDRESS?

TOP

本帖最後由 nisden 於 2014-8-14 15:13 編輯
SHOP NAME AND ADDRESS?
lamtsai 發表於 2014-8-13 23:14


我在Officelink買,陳列室在北角 Rm 701, 101 King's Road, North Point, Hong Kong,

因為我揀橙色冇現貨,要等四個星期..試過晒覺得enjoy好座過ergohuman ,純個人感覺,可能本人坐圍比較大,

enjoy座位較闊及腰托好好多,比較合心水,之前在ifco試座都係enjoy好過ergohuman,但係衰在冇得較前後及鋁腳(個sales話冇出)

點知去到officelink又有喎,合晒心意,即買!

**以上純個人感受

TOP

我在Officelink買,陳列室在北角 Rm 701, 101 King's Road, North Point, Hong Kong,

因為我揀橙色冇現貨 ...
nisden 發表於 2014-8-14 15:09


我收到個quote要收我3k,點解你咁平???

High Back Executive chair w/ mesh backrest & seat
Stockcode: EJ-10-B-HAM

TOP

我收到個quote要收我3k,點解你咁平???

High Back Executive chair w/ mesh backrest & seat
Stockcode:  ...
lamtsai 發表於 2014-8-14 17:21


[我諗]
  你quote 果張應該係 Ergohuman, 所以貴D
之前果位師兄係enjoy, 所以平D掛

(利申: 我啱啱都send email 去officelink quote左 Ergohuman, 都要三千尾)

TOP

[我諗]
  你quote 果張應該係 Ergohuman, 所以貴D
之前果位師兄係enjoy, 所以平D掛

(利申: 我啱啱都send ...
edwinp 發表於 2014-8-14 18:02


STOCK CODE係EJ開頭,應該係ENJOY,之前有CHING都係ENJOY QUOTE到OVER 3K,ERGOHUMAN有咁平就個個都爭住買了

TOP

本帖最後由 nisden 於 2014-8-14 18:46 編輯

咁應該我記錯左,好似係2K尾3K頭,有隻好似成4K唔知係咪ergohuman,唔係我比錢....

或者你親身上去睇下,有好多款...到時再問佢有冇折.

已改番Post了

TOP