我也買了, 用來充G4, G4 食得不多
jackalluk 發表於 2015-11-17 10:25

其實邊隻apps可以睇到部機係咪用QC2.0叉緊電?(即9V / 12V)

TOP

班磚家係插部機,話設計乜乜唔安全之類,同係咪逃堡/癲貓貨唔大關係,SSP雜貨舖仲平過上面,可能係部嘢賣 ...
dcc2000 發表於 2015-11-17 13:40


1111 呢隻九十三人

TOP

回覆 21# dcc2000


不過我用 USB电流电压计 就 顯示, G4 在關MON 時 8.99V左右, 1.3A 左右, 開MON 時 就 8.99V左右, 0.6A- 1A

TOP

不過我用 USB电流电压计 就 顯示, G4 在關MON 時 8.99V左右, 1.3A 左右, 開MON 時 就 8.99V左右, 0.6A- 1A
jackalluk 發表於 2015-11-17 15:44

係,有d機當用緊QC2.0 叉電果時,着MON電流低d,可能驚過熱。

TOP

所以比 原廠充  5V, 1.8A 唔係快好多, 30% 左右吧

TOP

LG機可能分别唔大。

試過SAMSUNG S6 EDGE,5V時1.6~1.7A,9V時又係1.6~1.7A,咁就分别好大。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 27# hkepcAndy

QC2.0係個V唔係A.....

TOP

1111 呢隻九十三人
Miipp 發表於 2015-11-17 14:55

咁依家93人仔仲買唔買到?  

TOP

咁依家93人仔仲買唔買到?
dcc2000 發表於 2015-11-17 20:26


三口都買唔到

TOP