dcc2000 當前離線
進階會員
我也買了, 用來充G4, G4 食得不多 jackalluk 發表於 2015-11-17 10:25
TOP
Miipp 當前離線
特級會員
班磚家係插部機,話設計乜乜唔安全之類,同係咪逃堡/癲貓貨唔大關係,SSP雜貨舖仲平過上面,可能係部嘢賣 ... dcc2000 發表於 2015-11-17 13:40
jackalluk 當前離線
中級會員
不過我用 USB电流电压计 就 顯示, G4 在關MON 時 8.99V左右, 1.3A 左右, 開MON 時 就 8.99V左右, 0.6A- 1A jackalluk 發表於 2015-11-17 15:44
hkepcAndy 當前離線
Banned
chromechan 當前離線
Moderator
1111 呢隻九十三人 Miipp 發表於 2015-11-17 14:55
billyck2 當前離線
咁依家93人仔仲買唔買到? dcc2000 發表於 2015-11-17 20:26