結果都係唔得,出埋藍畫面,唔知係隻USB問題定新機問題
Man@MFHK 發表於 2017-7-31 02:58


裝到driver嗎??

TOP

裝到driver嗎??
macis 發表於 2017-7-31 10:52

裝到認到,但一開電視軟件就藍畫面

TOP

裝到認到,但一開電視軟件就藍畫面
Man@MFHK 發表於 2017-7-31 12:00


你用咩software睇電視??

TOP

你用咩software睇電視??
macis 發表於 2017-7-31 12:28

試原裝AVerMedia TV同其他第三方player都唔得,一load隻手指即藍畫面
搞搞下連Windows都入唔到,重裝Windows今晚再試,再唔得都無計

TOP

試原裝AVerMedia TV同其他第三方player都唔得,一load隻手指即藍畫面
搞搞下連Windows都入唔到, ...
Man@MFHK 發表於 2017-7-31 12:38


隻USB TV Tuner 係二手??

TOP

本帖最後由 一男子 於 2017-7-31 15:35 編輯
仲可以有幾慢?之前舊機用張PCI-E都已經唔快
我反而擔心錄影問題,USB既頻寬對TV tuner來講應該都 ...
Man@MFHK 發表於 2017-7-30 22:23

乜你唔知第一隻睇到香港數碼廣播就係avermedia a855 usb手指咩
之後先開始有pci卡賣
當年我07年12月睇到11年12月都好正常,差唔多日日拎黎錄影
最強個台頻寬都係15Mbps即係2MB/s抆咩水姐,usb 2.0已經可以去到3XMB/s
而家我用緊magic pro prohdtv mini2用響mini pc度錄影都好正常,用左差唔多2年

TOP

我而家都用緊WIN10+windows media center+MyGica-TD312(USB手指)
冇咩問題,驅動係用返WIN7 64版,轉台都係2-3秒既事,貪佢可錄可放,功能全面

TOP

本帖最後由 C_Law 於 2017-7-31 16:02 編輯
仲可以有幾慢?之前舊機用張PCI-E都已經唔快
我反而擔心錄影問題,USB既頻寬對TV tuner來講應該都幾抆水下,錄FHD唔知會唔會錄錄下強終。 ...
Man@MFHK 發表於 2017/7/30 22:23


USB 頻寬無問題。

我重用緊部 Socket 775 的 Intel G31 chipset 底板的古董電腦。在 32bit Win7 用 USB 手指經 DVBViewer 錄電視,有時睇住 83 兼夾同時錄影 82+84,也試過 81+99 一齊錄,都無大問題(重要係經 USB 的  WiFi 手指上網 BT 緊 )。反而要注意 HDD random access 速度。有時我一邊用 DVBViewer 錄影一邊將之前錄好的 *.ts 用 SmartCutter 做剪接再同時用 PotPlayer 播放另一套已經剪接好的 *.ts,如果再撞正有其它 S/W 自把自為自動做 Update,個 HDD 一時間處理不到大量不同位置的 Read/Write,事後播放當時正在錄影的節目會見到斷下斷下。

TOP

裝到又認到卡可能係播放器唔得?
試下DVB

TOP

裝到又認到卡可能係播放器唔得?
試下DVB
樹下乘涼 發表於 2017-7-31 16:09

DVB都係即藍畫面

TOP