Passer2k 當前離線
中級會員
點揀先靚?唔識睇.淘寶能買到嗎?我見件件都要10幾$ 運費 200644600 發表於 2019-3-4 12:05
TOP
200644600 當前離線
進階會員
大陸西昊都有出依D轆, 不過我唔會再買西昊D嘢... (依家張櫈係 Ergohuman) Passer2k 發表於 2019-3-7 01:27
風十三 當前離線
特級會員
想知道點樣唔啱裝, 大細唔同? (應該絕大部份軸都係11X22mm) Passer2k 發表於 7/3/2019 01:09
能否再分享多少少?西昊太cheap還是太貴? 200644600 發表於 2019-3-7 09:54
我家裡那張,支金屬軸芯,幼啲。 風十三 發表於 2019-3-7 11:54
ckh0602 當前離線
你買左未,我直接買左embody,好鬼正 本身仲諗住試埋gesture+freedom chair, 唔鬼試了 係衰無頭枕, 原來aer ... ckh0602 發表於 16/3/2019 20:42
nergal 當前離線
有你呢句 掂哂 我同你一樣 都係 2選1 下未有答案 Aeron 果張第一下真係爽 試了兩次都有呢種感覺 不過Embo ... 風十三 發表於 2019-3-16 22:10
embody係為改善坐姿而設計,當然就要正坐先舒服 要Hea坐當然Steelcase Gesture會較舒服 via HKEPC Reader ... nergal 發表於 2019-3-16 22:46