係淘佬買,用左3個月左右就壞左。搖控確定有電。有冇師兄識整?

TOP

係淘佬買,用左3個月左右就壞左。搖控確定有電。有冇師兄識整?
ayusky 發表於 2021-2-23 22:37



   燈5著, 定遙控不配對

TOP

回覆 21# ayusky


我都試過唔著, 拆開燈左右兩邊蓋又會著返,
你都試下, 2百幾唔好想有人整啦,

TOP

回覆 23# NKKPO
師兄請問點樣打開個蓋?

TOP

用一字批插入去條縫到爆佢, 因入面有膠紙幾難開,
暴力啦, 反正都壞,

TOP

我都係小米顯示屏掛燈 + 小米34吋曲面显示器 來用。

TOP

回覆  NKKPO
師兄請問點樣打開個蓋?
ayusky 發表於 2021-2-24 09:53



開到,都係唔著

TOP

燈5著, 定遙控不配對
Tom_jerry 發表於 2021-2-24 01:10



    好用?

TOP

好用?
hehaya 發表於 2021-2-25 11:49



NOT BAD

TOP

岩岩我都係吹水區淘寶帖問。。。唔知台機用,keyboard位會唔會都照到?鴨記果隻燈條我試過,真係會反光的

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP