chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
進階會員
原帖由 Qookei 於 2009-6-20 01:16 發表 固執?why?
TOP
cshsimon 當前離線
中級會員
原帖由 chiushing01 於 2009-6-20 01:22 發表 提外話, 呢度係我老細屋企, 完全唔識, 不過我叫佢播比我聽, 簡直聽到我如痴如醉, 只知道佢係分開兩套, 睇電視係用HDMI推7.1
電腦初心者 當前離線
Banned
neighborless 當前離線
jacobslchoi 當前離線
原帖由 jacobslchoi 於 2009-6-20 09:54 發表 個箱幫老細買? 我見個LCD TV架好似可以升降幾特別!
ppoll 當前離線
原帖由 ppoll 於 2009-6-20 11:14 發表 個箱好正 .... 唔知要幾錢
煙神 當前離線
Health: [|||||||||||___]
原帖由 煙神 於 2009-6-20 18:35 發表 我想知佢個graphics card holder係點夾住張卡? 唔知自製有冇可能整到?