原帖由 Qookei 於 2009-6-20 01:16 發表

固執?why?

鍾意就永遠堅持到底都要佢, 唔理人地點踩

TOP

原帖由 chiushing01 於 2009-6-20 01:22 發表

提外話,
呢度係我老細屋企, 完全唔識, 不過我叫佢播比我聽, 簡直聽到我如痴如醉, 只知道佢係分開兩套, 睇電視係用HDMI推7.1


我諗你老細鐘意聽下人聲,300B 出名人聲靚既。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

  我又要PM 我要買箱箱

TOP

個箱幫老細買?
我見個LCD TV架好似可以升降幾特別!

TOP

原帖由 jacobslchoi 於 2009-6-20 09:54 發表
個箱幫老細買?
我見個LCD TV架好似可以升降幾特別!

係, 佢熄左電話, 鬼咁多人PM我問地址, 打唔到比佢問
個升降台仲係REMOTE架, 因為後面有個92屏幕比個PROJECTOR, 佢話個PROJECTOR都$50000

[ 本帖最後由 chiushing01 於 2009-6-20 10:05 編輯 ]

TOP

個箱好正 .... 唔知要幾錢

TOP

原帖由 ppoll 於 2009-6-20 11:14 發表
個箱好正 .... 唔知要幾錢

$2XXX

TOP

我想知佢個graphics card holder係點夾住張卡?

唔知自製有冇可能整到?

TOP

原帖由 煙神 於 2009-6-20 18:35 發表
我想知佢個graphics card holder係點夾住張卡?

唔知自製有冇可能整到?

唔係好明你講乜?

TOP