pm埋我呀thx

TOP

Could you please pm me the address and price

many thanks

[ 本帖最後由 hkkenchoi 於 2009-8-21 15:51 編輯 ]

TOP

pm
thanks

TOP

開團la

TOP

我都好想知係邊買....pm 埋 thx^^

TOP

ching 有無Mx1100賣呀?
pls pm me...

TOP

會唔會聽日就賣晒
pls pm
thx

TOP

原帖由 kimleung 於 2009-8-20 17:39 發表
起初重想整返塊5mm * 150mm * 200mm既telfon mouse pad玩下, 問一問物料供應商報價同意見後, 立即打消呢個念頭, 你地估下係乜嘢理由, 唔關錢事.重有佢答咗我一個估唔到既消息(for我都唔知係未喜訊,佢做果行應該都唔會吹水)


telfon 致癌?
好似有唔同處理及級別的 telfon, 不過唔知mouse pad用何級數
放心用啦, D_Pont造毒氣發死人財起家

[ 本帖最後由 lorenzo 於 2009-8-21 23:23 編輯 ]

TOP

原帖由 kimleung 於 2009-8-20 17:39 發表
起初重想整返塊5mm * 150mm * 200mm既telfon mouse pad玩下, 問一問物料供應商報價同意見後, 立即打消呢個念頭, 你地估下係乜嘢理由, 唔關錢事.重有佢答咗我一個估唔到既消息(for我都唔知係未喜訊,佢做果行應該都唔會吹水)

佢話料佢有,但唔建議有來做mouse pad,
1.整平度低,
2.佢話唔知點解telfon同telfon互相磨擦係無想像中的滑+滑,
比起telfon和其他物料磨擦的效果差,
佢既解釋用咗一個"澀"字(唔知有無睇錯),
佢試過,我無試過,無得駁咀.

我問佢下次整有無得平d呀,
跟住佢同我講,"你有排都唔洗換啦",
我問返佢點解,佢答"你一粒都用到幾年啦"(我想係兩三年掛),
我心想有無咁堅呀,跟住問"你呢d料平時要嚟做乜嘢架",
佢既答案係"馬達墊",
如果真係咁堅,又幾抵!!!
不過可能要過一兩年後先知佢有無吹水.

[ 本帖最後由 kimleung 於 2009-8-22 02:47 編輯 ]

TOP

原帖由 eh 於 2009-8-21 20:32 發表
開團la

我又未試過, 唔知要乜嘢資格呢?

TOP