回復  B-52

thx師兄你先
不過我想先試下各位師兄講最多果兩塊 落場掂下佢咁(Taito & 4HD)
如果都 ...
aS-91 發表於 2010-9-18 01:08


NP+ 就真係小人用 d
自己係其中一個﹐不過呢家張 NP+ 拎左離"毯"檯
點解會gum 呢:
1) NP+ 係 gum 多張 ClothPad 離講﹐阻力係最高
     如果 Qck+ 阻力係 5/10, NP+ 會係 10/10
     因為真係過份地"啜" (係真係要用力移動隻 Mouse)
2) NP+ 有一樣野好﹐就係防水
3) 聽完以上兩樣野﹐都係多數 NP+ 的 review 會睇到的 Feature
     但係點解我唔 recommend 呢﹐拒的阻力係由拒防水個個質地形成
     係 Mousepad 面有一層防水物質係度﹐拎到拒會有好高阻力
4) 但係問題會係大約 1 month 後出現﹐你會發覺 NP+ 會慢慢無 gum "啜"
     點解呢? 因為拒面個層防水物質已經開始比 d Mouseskates 磨走
     以當然﹐倒水落去個個位置就開始會沈落快 Mousepad 度﹐無左防水個個 Feature
5) 防水唔覺得係問題? gum 講多一樣野﹐就係 NP+ 慢慢會無左個個阻力
     大約回落番去 Qck 個個滑度﹐因為無左個層防水物質
6) 試問我買張 NP+ 番離﹐但係一個 month 後變番 Qck+ 個個感覺﹐做咩要徙錢買 NP+
     話晒都差幾多錢下 Qck+ $188, NP+ $299

最後一點﹐就係你平時隻 Mouse 唔到的地方﹐會同之前一樣又啜又防水
但係多用的地方就會滑 d 同不防水﹐同一塊 Mousepad 有兩種感覺
個人就覺得唔多好
以上係我個人 Experience, 我大約每日打 6-7 hours 機
大約 1-2 weeks NP+ 就開始變
所以我就唔係好建議買 NP+
好多平 d 價位有比較好的選擇

TOP

回復 31# Impure


哇 真係好感激師兄你幾次咁詳細既分享
其實NP+之前係移動01睇過篇分享, 見佢有用M8000X Test,小畫家整出黎d線幾直
加上防水,好似唔錯咁 不過有次去腦場見到 再睇睇個價, 真係唔太抵買

TOP

回復  Impure


哇 真係好感激師兄你幾次咁詳細既分享
其實NP+之前係移動01睇過篇分享, 見佢有用M8 ...
aS-91 發表於 2010-9-18 13:52


gum 岩我用過姐 加上幫得到就幫
打字對我離講唔算過份辛勞

拒 ge features 離講係值ge~ 對我離講
不過多數網上個 d review 都係試一兩次就寫個 review 出離
好小會用一段長時間先寫﹐所以唔係好多野都試到出離
不過比我揀﹐我另願買 Qck+ Team edition 或者 Roccat Taito

TOP

樓主可以選擇roccat taito...係其中一塊可以配你隻mouse
而又無咩負加速既布pad...至於你話windows set速度,
其實你應該唔好郁windows既mouse速度...直接轉dpi & game option
樓主可以睇睇呢兩條link, 參考下 :
http://www.overclock.net/computer-peripherals/779174-cloth-pads-avago-9500-sensor-works.html
http://hardforum.com/showthread.php?p=1035915990

TOP

回復 34# nightfire

其實我係見你話低dpi會好d, 不過我用慣左 4000dpi(係隻mouse度set)
anyway 唔該晒師兄耐心解答

我諗如無意外應該都會買taito, 不過想問下係咩質地?
我google搵左d介紹都唔係好清楚佢係咩質地

TOP

回復 35# aS-91


    千言萬語不及親身一試...高登腦場, 有條走廊通去"新翼",
入面其中有個roccat 專門櫃台, 有哂roccat既mousepad,
仲有樣本放o係枱俾你親身試...同埋每一盒盒面都有sample俾你模

TOP

我用QCK +

TOP

回復 27# B-52


    當你覺得無損耗的時候其實佢損耗左. 唔係個表面花先叫損耗. 4hd 用左3個月後 粒顆感明顯下跌 邊緣的手感上可以feel到同中間有細微的不同. 4hd損耗後定位會冇咁好. 唔信你自己買塊新黎比較下 硬墊係咁樣. 所以你唔係pro gamer 去打比賽果d一向都最好唔好用. 唔係好快要換. 你自己有$就另計.  講多次重點唔係個表面花先叫損耗.

TOP

本帖最後由 aesopu54440 於 2010-9-18 22:56 編輯

回復 26# aS-91


    4hd 應該係混合 講多次. 你唔係不停mouse pad 果d人都最好用番布質or玻璃.耐用好多. 同埋你要阻力基本上硬墊唔洗諗. 4000dpi 好快wo. 我都用過一段時間. 不如你調低d.

TOP

回復 39# aesopu54440

用慣左4000dpi
我諗我會揀taito 前提我會先去dc1度試下 thx 師兄

TOP