回復 B-52
thx師兄你先
不過我想先試下各位師兄講最多果兩塊 落場掂下佢咁(Taito & 4HD)
如果都 ...
aS-91 發表於 2010-9-18 01:08 
NP+ 就真係小人用 d
自己係其中一個﹐不過呢家張 NP+ 拎左離"毯"檯
點解會gum 呢:
1) NP+ 係 gum 多張 ClothPad 離講﹐阻力係最高
如果 Qck+ 阻力係 5/10, NP+ 會係 10/10
因為真係過份地"啜" (係真係要用力移動隻 Mouse)
2) NP+ 有一樣野好﹐就係防水
3) 聽完以上兩樣野﹐都係多數 NP+ 的 review 會睇到的 Feature
但係點解我唔 recommend 呢﹐拒的阻力係由拒防水個個質地形成
係 Mousepad 面有一層防水物質係度﹐拎到拒會有好高阻力
4) 但係問題會係大約 1 month 後出現﹐你會發覺 NP+ 會慢慢無 gum "啜"
點解呢? 因為拒面個層防水物質已經開始比 d Mouseskates 磨走
以當然﹐倒水落去個個位置就開始會沈落快 Mousepad 度﹐無左防水個個 Feature
5) 防水唔覺得係問題? gum 講多一樣野﹐就係 NP+ 慢慢會無左個個阻力
大約回落番去 Qck 個個滑度﹐因為無左個層防水物質
6) 試問我買張 NP+ 番離﹐但係一個 month 後變番 Qck+ 個個感覺﹐做咩要徙錢買 NP+
話晒都差幾多錢下 Qck+ $188, NP+ $299
最後一點﹐就係你平時隻 Mouse 唔到的地方﹐會同之前一樣又啜又防水
但係多用的地方就會滑 d 同不防水﹐同一塊 Mousepad 有兩種感覺
個人就覺得唔多好
以上係我個人 Experience, 我大約每日打 6-7 hours 機
大約 1-2 weeks NP+ 就開始變
所以我就唔係好建議買 NP+
好多平 d 價位有比較好的選擇 |