tommykwan222 當前離線
GeorgeLoB
進階會員
你地打成八十字一分鐘,邊夠你地打=_= raylung 發表於 2012-10-11 17:18
TOP
raylung 當前離線
中級會員
如果打, 打CS, BF3 定LOL? XD raisin 發表於 2012-10-11 17:01
tsangwui123 當前離線
三個遊戲都係打得几次,有無rainbow6,哈哈 raylung 發表於 2012-10-11 17:22
wonghoyat 當前離線
Alex
samlcy1997 當前離線
特級會員
raisin 當前離線
去玩TRAVIAN XD samlcy1997 發表於 2012-10-11 17:25
去網吧帶晒架生打個網頁game... raisin 發表於 2012-10-11 17:37
tinlong117 當前離線
dont hijack my post! tinlong117 發表於 2012-10-11 17:40