你地打成八十字一分鐘,邊夠你地打=_=
raylung 發表於 2012-10-11 17:18



    我連80都冇

TOP

如果打, 打CS, BF3 定LOL? XD
raisin 發表於 2012-10-11 17:01



三個遊戲都係打得几次,有無rainbow6,哈哈

TOP

三個遊戲都係打得几次,有無rainbow6,哈哈
raylung 發表於 2012-10-11 17:22



    我剩係識LOL同CS仲要係新手來

TOP

三個遊戲都係打得几次,有無rainbow6,哈哈
raylung 發表於 2012-10-11 17:22



    小弟打bf3,me3,仲有crysis 2

TOP

去玩TRAVIAN XD

TOP

去玩TRAVIAN XD
samlcy1997 發表於 2012-10-11 17:25


去網吧帶晒架生打個網頁game...

TOP

去網吧帶晒架生打個網頁game...
raisin 發表於 2012-10-11 17:37



    唔錯ge提議~去打翻四圈

TOP

dont hijack my post!

TOP

dont hijack my post!
tinlong117 發表於 2012-10-11 17:40


大家傾緊交流D乜啫~ 唔係hijack呀

TOP

去玩TRAVIAN XD
samlcy1997 發表於 2012-10-11 17:25



    已經好耐冇玩

TOP