G29甘PRO
連G27都未有既人都會先買二手G27先吧

TOP

回覆 31# fungking712

今日發現羅記個網唔同左,係 G29 一頁中寫明: "G29 Driving Force 也可在使用羅技遊戲軟體的 PC 上使用。" 即係 PC 用冇問題了!

題外話: 大家有冇玩 Project cars? 我覺得 Project cars D 車好難控制,成日跣呔鎖死軚盤而炒車,玩到冇心機。

http://gaming.logitech.com/zh-hk ... ing-force?wt.ac=g29

TOP

回覆 32# thxdtsdd


    下..有鎖軚盤咩?ching用緊咩軚盤?
可能我手車屎 連鎖軚盤都唔知

TOP

回覆  thxdtsdd


    下..有鎖軚盤咩?ching用緊咩軚盤?
可能我手車屎 連鎖軚盤都唔知 ...
PatrickJaiv3v 發表於 2015-6-18 21:11


我講得衰,應該係架車失控後,就算我向右轉彎,架車都繼續向前去。

TOP

回覆 34# thxdtsdd


   試下轉彎盡量唔好踩油

TOP

回覆  fungking712

今日發現羅記個網唔同左,係 G29 一頁中寫明: "G29 Driving Force 也可在使用羅技遊戲 ...
thxdtsdd 發表於 2015-6-18 16:17



太真實會係咁,一出錯就"推頭"轉唔到彎,再產埋上沙地草地就加難控制.

試一試轉彎前直路先break 落埋波後轉軚加速入彎.

TOP

回覆 36# 6seven

明白,一於試下大家提議的方法。因為之前玩 GRID 2 同 GRID AUTOSPORT 都冇咁易失控,所以請教一下大家。

TOP

軚盤波棍分開賣, 食水都好深下= =
kalun103 發表於 2015-6-15 01:09


仲好啦
我諗新波棍同G27一樣冇手感
索性用Thrustmaster個支仲正
幫屋企慳返個位

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我買左支2手Fanatec SQ shifter...th8rs好似又加價.....


   

Gird黎D中心轉向既,係咁隨便......

Pc ...
DUP 發表於 2015-6-25 16:42


唔怪之得啦,原來同 GRID 完全唔同,我快少少轉彎架車已經甩尾。謝謝!

TOP