隻USB TV Tuner 係二手??
macis 發表於 2017-7-31 12:43

係。

TOP

我而家都用緊WIN10+windows media center+MyGica-TD312(USB手指)
冇咩問題,驅動係用返WIN7 64版,轉台都係2- ...
billyck2 發表於 2017-7-31 15:50

我就係奇怪,PCI-E就話可能唔夾X299啫,USB都唔得真係抓爆頭。

TOP

我就係奇怪,PCI-E就話可能唔夾X299啫,USB都唔得真係抓爆頭。
Man@MFHK 發表於 2017-7-31 16:23


裝錯driver?

TOP

裝錯driver?
macis 發表於 2017-7-31 16:24

Driver應該無問題,買家俾既,另外本身插電腦已經認到自動有driver。

TOP

DVB都係即藍畫面
Man@MFHK 發表於 2017/7/31 16:20


手頭上有無以前用 DVBViewer 錄低的 *.ts ?

有的話,試下暫時拆走張卡,然後用 DVBViewer 去播個 *.ts,如果都藍畫面,未必關張卡事,可能係撞 Codec。

TOP

乜你唔知第一隻睇到香港數碼廣播就係avermedia a855 usb手指咩
之後先開始有pci卡賣
當年我 ...
一男子 發表於 2017-7-31 15:30

我張A750 PCI-E用左成十年都好正常,唔係新機認唔到我都唔會搵過隻。

TOP

手頭上有無以前用 DVBViewer 錄低的 *.ts ?

有的話,試下暫時拆走張卡,然後用 DVBViewer 去播個 *.ts ...
C_Law 發表於 2017-7-31 16:39

我係台都未開始掃到已經一開就藍畫面。

TOP

我張A750 PCI-E用左成十年都好正常,唔係新機認唔到我都唔會搵過隻。
Man@MFHK 發表於 2017-7-31 16:39

最多咪9年邊有10年

TOP

最多咪9年邊有10年
一男子 發表於 2017-7-31 16:44

唔記得啦,好似再之前部hp廠機已經用緊,上一部i7-2600應該都有七年啦⋯⋯

TOP

裝錯driver?
macis 發表於 2017-7-31 16:24

結果剷過重裝完更新埋Windows一入去乾乾淨淨就裝過一次隻USB driver,同樣死法
好彩賣家同意退貨,真係唔知邊個問題,要等放假再落睇下海鮮坊有無用得既解決方案。
或者退而求其次搵隻平平地可以錄影同插芒睇既TV box,錄完再過落電腦

TOP