我堅有興趣,
深近視, 又帶con, 坐office 成日對住部電腦, 所以買嚟主要返工用
最近諗過買部machanical keybroad 用嚟打字
但諗諗吓眼睛呢啲唔保養老咗真係好大鑊...
希望搞得成, 最緊要平過自己上官網買

1. BenYou

TOP

有興趣試下~

TOP

我打fps game 好短時間就好乾

TOP

有興趣試下
成團記得通知聲

TOP

魔鬼有賣過

TOP

保護眼要緊....有興趣!!!!!

TOP

2XXX-3XXX太2貴買唔起

TOP

幾得意喎
不過禁貴唔買 -_-

TOP

係咪冇男裝???

TOP

本帖最後由 chiu108 於 2011-7-9 01:36 編輯

我都有興趣, 我覺得夠六個就OK(當然愈多人愈好啦^_^) . 我見amber最平 USD 79 就有交易, 仲有15% off !
1. BenYou
2. chiu108

我堅有興趣,
深近視, 又帶con, 坐office 成日對住部電腦, 所以買嚟主要返工用
最近諗過買部machanical key ...
BenYou 發表於 2011-7-7 13:05

TOP