張野本身唔伏, 講透氣度可以比個中中 > 中下佢

但拍埋佢大佬aeron嘅馬毛纖維一比, 就伏到盡咁滯
需知佢大佬無論幾熱坐幾耐都好吸熱升溫係極小

TOP

支持開箱
好貴...

TOP

good chair! I have Aeron and Contessa, i hope i can buy a embody in the future :)

TOP

回復 43# legolee [/b
   
師兄~你呢兩張chair已經一流~~唔係爛跟本好難要換

TOP

好正...可惜我冇錢,師兄有冇2-3k價位既電腦椅推介

TOP

回復 45# Kampfer_lsc

2-3K~~係A sir個團購有好多撰擇

TOP

回復 41# BEGD


我坐左1年多, 就算中午 30度唔開冷氣都唔覺熱,

TOP

回復 47# seed0659

我都坐緊喎
都話唔拎佢大佬做都比無事架

cxfadanny都係呢個意思:你坐緊aeron要換就要諗諗, 唔係就無問題

TOP

總之兩張椅都係靚野~~各有各好處
睇吓用家咩要求各取所需~~冇兩全其美

TOP

張椅好似好貴

TOP