有冇師兄如果唔要ERGOHUMAN賣對扶手比我

TOP

回覆  kami208

佢果隻日本3D網布, 會唔會比美國網冇咁耐用呢?
預計將凳會用反7/8年 ...
288538 發表於 2018-11-27 14:25



    7/8年真是答唔到你,都要睇日常點樣用法.建議唔好著牛仔褲或帶損耗性的物料,咁樣會加快損壞。

TOP

有冇師兄如果唔要ERGOHUMAN賣對扶手比我
mooninman 發表於 2018-11-28 02:11



    師兄你張咩版本?扶手會唔一樣

TOP

師兄你張咩版本?扶手會唔一樣
kami208 發表於 2018-11-28 08:45


LINK入面果種 好似新版D位都係一樣

TOP

LINK入面果種 好似新版D位都係一樣
mooninman 發表於 2018-11-28 10:06



    標準版和精英版、豪華版唔同

TOP

標準版和精英版、豪華版唔同
kami208 發表於 2018-11-28 12:40



    應該係標準版全網

TOP

本帖最後由 funking 於 2018-11-28 15:04 編輯

回覆 40# mooninman

"不過D網仲係同新一樣"
8 年可以同新的一樣? 可否拍張照來看看? 你平時一日平均坐幾多小時? 你的體重多少?

扶手可以逃佬買到, 不要搵個D某某水貨店買, 佢又食你一筆
"碌"淘佬可以買到, 小弟曾經買過 $3X 人仔一套, 自己上去搵吧! quality 唔錯!

TOP



係污糟左d囉 結構好正常 所以唔好買淺色
我都成170磅 一日最少5個鐘啦

TOP

回覆 48# mooninman


    依隻係佢美國Matrex硬膠網, 還是軟身布質網?

TOP

回覆  mooninman


    依隻係佢美國Matrex硬膠網, 還是軟身布質網?
288538 發表於 2018-11-28 17:06

應該就係美製matrex尼龍網

TOP