森林之王 當前離線
[url=http://www.fotopu.com/ima
進階會員
我都唔明點解呢種配色會咁毒 tommykwan222 發表於 2012-10-1 10:50 AM
TOP
samlcy1997 當前離線
特級會員
乜嘢叫cbq?! 森林之王 發表於 2012-10-1 11:34
師兄覺得唔喜歡嗎?! 另外,拍照圖片與實物的顏色是兩回事。 森林之王 發表於 2012-10-1 11:37
WARGAME samlcy1997 發表於 2012-10-1 11:51 AM
藍灰可以扮10週年XD samlcy1997 發表於 2012-10-1 11:55 AM
wonghoyat 當前離線
Alex
依家訓醒未 samlcy1997 發表於 2012-10-1 11:22
just awake\ 好累.............十點到四點半,班友顛左 wonghoyat 發表於 2012-10-1 12:10
唔係話2200去0200咩? samlcy1997 發表於 2012-10-1 12:13
tommykwan222 當前離線
GeorgeLoB
是呀...但唔夠RF 10週年顏色咁靚。。。 森林之王 發表於 2012-10-1 12:07
tsangwui123 當前離線
中級會員