我都唔明點解呢種配色會咁毒
tommykwan222 發表於 2012-10-1 10:50 AM



    師兄覺得唔喜歡嗎?!
另外,拍照圖片與實物的顏色是兩回事。

TOP

乜嘢叫cbq?!
森林之王 發表於 2012-10-1 11:34



    WARGAME

TOP

師兄覺得唔喜歡嗎?!
另外,拍照圖片與實物的顏色是兩回事。
森林之王 發表於 2012-10-1 11:37



    藍灰可以扮10週年XD

TOP

WARGAME
samlcy1997 發表於 2012-10-1 11:51 AM


哦...

TOP

藍灰可以扮10週年XD
samlcy1997 發表於 2012-10-1 11:55 AM



   是呀...但唔夠RF 10週年顏色咁靚。。。

TOP

本帖最後由 wonghoyat 於 2012-10-1 12:12 編輯
依家訓醒未
samlcy1997 發表於 2012-10-1 11:22



    just awake\ 好累.............十點到四點半,班友顛左

TOP

just awake\ 好累.............十點到四點半,班友顛左
wonghoyat 發表於 2012-10-1 12:10



    唔係話2200去0200咩?

TOP

唔係話2200去0200咩?
samlcy1997 發表於 2012-10-1 12:13



    加鐘........

TOP

是呀...但唔夠RF 10週年顏色咁靚。。。
森林之王 發表於 2012-10-1 12:07



    原來係咁...

TOP

師兄覺得唔喜歡嗎?!
另外,拍照圖片與實物的顏色是兩回事。
森林之王 發表於 2012-10-1 11:37



    我有睇過你果個毒物呀,不過我覺得實物好似仲SHARP D

TOP