alanchankw 當前離線
進階會員
TOP
love_04 當前離線
初級會員
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
my new case.jpg (83.8 KB)
下載次數:120
2009-6-22 10:13
finished.jpg (79.84 KB)
下載次數:119
reinstall the hardware to new case.jpg (81.23 KB)
2009-6-22 10:14
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 chiushing01 於 2009-6-22 10:13 AM 發表 完成圖, 哂下命
原帖由 inori 於 2009-6-22 11:08 發表 米王之王
原帖由 chiushing01 於 2009-6-22 11:10 AM 發表 CHING你好似玩R2E上埋水個喎
原帖由 inori 於 2009-6-22 11:12 發表 有鬼上水咩 太貴放棄左好耐囉 ram drive RAID0*8?有冇hd tune圖睇下
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
原帖由 chiushing01 於 2009-6-22 10:13 發表 完成圖, 哂下命
Mitsume 當前離線
唔識打中文, 剩係識用手冩板~ .. ...
原帖由 K_C_ 於 2009-6-22 15:45 發表 過一陣又一條好漢~~~~橫掂隻H50好似唔多掂,你上水都係指日可待~~~~