我都有興趣同人夾運費……

TOP

我都有興趣, 我覺得夠六個就OK(當然愈多人愈好啦^_^) . 我見amber最平 USD 79 就有交易, 仲有15% off !
1. BenYou
2. chiu108
chiu108 發表於 2011-7-9 01:34

預埋我!!
3.1989813

TOP

預埋我!!
3.1989813
1989813 發表於 2011-7-11 10:52


4. kason3000hk
差2個

TOP

4. kason3000hk
差2個
kason3000hk 發表於 2011-7-11 11:07

+1

TOP

睇黎都就夠人啦
有冇人負責買呀?? 我可以負責買的.

TOP

+1

TOP

大家(BenYou, 1989813, kason3000hk, D.Cancel, snoopy11hk)請check PM , 漏了說.
如果成事, 到貨後我再約大家交收及收尾數啦.

TOP

再補充, 我試過online store 入coupon code "ThankU11" 係有15% off 的.

TOP

snoopy11hk冇問題, 已回覆了我想買的款式及數量.
等大家都覆左我, 就可以去馬了. Thanks

TOP

kason3000hk 及 D.Cancel 也回覆了~

TOP