samlcy1997 當前離線
特級會員
TOP
tsangwui123 當前離線
中級會員
你地唔好成日毒我啦~ samlcy1997 發表於 2012-10-1 15:28
森林之王 當前離線
[url=http://www.fotopu.com/ima
進階會員
我有睇過你果個毒物呀,不過我覺得實物好似仲SHARP D tsangwui123 發表於 2012-10-1 03:27 PM
無錯~~實物是sharp些,因始終電話拍攝是比較差。 森林之王 發表於 2012-10-1 16:18
CHING你隻MOUSE都毒死左唔少人啦 tsangwui123 發表於 2012-10-1 16:04
邊到毒姐...你地D KC毒D samlcy1997 發表於 2012-10-1 16:28
wonghoyat 當前離線
Alex
CHING你D MODEL M同RACE都毒死唔少啦!!! tsangwui123 發表於 2012-10-1 16:37
我就係比佢毒果D~ wonghoyat 發表於 2012-10-1 16:44
邊到係姐..一隻陳年舊KB咋... samlcy1997 發表於 2012-10-1 16:49