有做維修既人講佢D維修經驗你聽, 你唔領情咪算囉  講到佢想害你咁又何必呢 ...
raisin 發表於 2014-8-4 09:51



    唔知你講乜,對一對題好!
我講平野,若果你o岩既咪表達一下,唔o岩既都寫明不喜勿入
就係咁多

TOP

唔知你講乜,對一對題好!
我講平野,若果你o岩既咪表達一下,唔o岩既都寫明不喜勿入
就係咁多 ...
活力寶蹄 發表於 4-8-2014 15:12


唉, 你鍾意啦

有時平野好襟用, 又未必有毒, 恭喜師兄入手好物

TOP

好核突
kong1234 發表於 2014-7-26 08:47



    讚好,見到個樣我唔會用

TOP

keyboard 幾好樣
酸到暈 發表於 2014-7-16 14:31


好唔好樣無咩問題,又唔係揀女
我主要係發光

TOP

本帖最後由 bbqaaq 於 2014-8-4 19:11 編輯

講真, 用平又好用貴又好, 我都唔多想願意去評價lu
因為, 呢d 都係大家既自由

樓主幾位亂插lemoncall果幾位, 相信你地唔知lemon哥真係行內人黎
所以先會亂串番佢, 人地都係好心講事實, 大陸既野幾多黑暗野你問心你報紙見得少?
你寧可信d 18+1 大陸廠都唔信一個見慣見熟既人講既野?

真心睇唔過樓上幾位咁樣串lemon哥先出句聲
講咁多, 都係想你尊重番lemon 哥既好心提醒

再補充:
冇人話平=垃圾, 但正常有dd 牌子或者有保證d既貨, 正常平都唔會平成咁
一分錢一分貨, 呢句野講左廿九幾年, 你覺得咁都會死錯人?
logitech 低價品, 其實都係<200$, 但起碼都會叫有d 信心保證
咁150$左右你都話我地其實河蟹你叫要你買"貴野", 咁我都無話可說

TOP

講真, 用平又好用貴又好, 我都唔多想願意去評價lu
因為, 呢d 都係大家既自由

樓主幾位亂插lemoncall果幾位 ...
bbqaaq 發表於 2014-8-4 19:01

即係咁,佢係乜水我本身真係唔知,近兩日收到消息話佢係深水步有檔野
佢賣D野貴唔貴過人我又唔想知,就算我用貴野不過睇完都唔會幫襯因為本人懂格價

另外,平野係咪等於有毒,貴野就無毒個定義你點得來?
一係你就買返黎拎件貨去驗,等大家心息!
我開箱只係分享買到平野又好用,
深水步黃金都好多幾十蚊套kb加mouse,仲要有無線,你唔去人地鋪頭話有毒?
你地推介用一千幾百隻mouse野我又唔會阻你地
係唔係epc文化,文書機要i7加16GB RAM?

TOP

講真, 用平又好用貴又好, 我都唔多想願意去評價lu
因為, 呢d 都係大家既自由

樓主幾位亂插lemoncall果幾位 ...
bbqaaq 發表於 4-8-2014 19:01


一個唔尊重人既人, 你點講佢佢都係唔會尊重人... 所以算啦~ 唔贊成佢就唔好入黎嘛, 呢度一言堂來的...

總之都係恭喜樓主入手平價發光物體~

TOP

本帖最後由 wayneho000 於 2014-8-5 10:15 編輯

用左咁耐, 壞左未?
(我冇賣野)

TOP

本帖最後由 bbqaaq 於 2014-8-5 11:00 編輯
一個唔尊重人既人, 你點講佢佢都係唔會尊重人... 所以算啦~ 唔贊成佢就唔好入黎嘛, 呢度一言堂來的...

...
raisin 發表於 2014-8-5 09:18



    冇野既, 係epc都習慣左
早排先見到呢d 人, 係另一區
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2

TOP

冇野既, 係epc都習慣左
早排先見到呢d 人, 係另一區
bbqaaq 發表於 5-8-2014 10:58


開口埋口話人D平野有毒, 你咁醒, 不如比D意見人仲實際過你係到扮哂野
同埋你講少D廢話啦, 人地第一句就話不喜平野勿進, 人地就梗係唔玩貴野先黎開箱平野. 人地開乜箱都未了解就扮哂勁話人D平野有毒...救命   

TOP